långt tur....

Tog en lång tur med mina girls Josefin/pilo och Maria/Krutov. Mysigaste tjejerna ever <3 vi har så kul och har så mycket å prata om. Gillar Maria, hon är halvfoder på Tindur nu och kommer såå himla bra överrens med mig och Tindur, så kul att de funkar så bra. Känner mig så avslappnad med henne.
Vi red runt i typ 3 timmar, en rijäl runda. Men lika bra å ta den vägen innan vintern och snön =)







Typ efter denna bild togs så blev han typ rädd för nått och slets sig från grimman. Så han stod på gården utan grimma och undrade vad som hänt, idiot ryss =)



min smala kille =)


Kommentarer
Postat av: carita

Han kan väl inte bli annat än rädd när han måste umgås med er!! =P Men fan va smal han såg ut från den där vinkeln då! Eller är det ni som kört slut på stackarn?? =))

2011-10-16 @ 10:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0