love my life...

Förut har jag verkligen HATAT å se en sån här familj som jag och Niclas nu har... tittat snett och verkligen hatat de perfekta jävla paret. FY!
Man har haft väldigt otur med killar och har alltid velat haft en sån där snygg, händig, snäll, omtänksam, rolig och helt underbar kille. Nu har jag fått han och har svårt och har förstå att jag lever i en dröm värld. Jag älskar min MAN som alltid ställer upp vad jag än vill ha om de är så fot massage eller sov morgon eller nå annat. Han är min dröm prins som jag har ett barn med och ska snart få mitt dröm hus! Happy happy!!

 



Kommentarer
Postat av: elfina

du är så värd det!! bara njut och ta väl hand om er. Skäm bort din karl tillbaka ♥

2011-10-17 @ 02:26:24
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Mami

Fantastiskt är vad det är! <3

2011-10-17 @ 05:30:57
Postat av: Carro

vilka fina bilder :)



sv: den är tänkt till familjen, har dock inte börjat blogga där än.. men de skulle mest va som en bildblogg .. :)

2011-10-17 @ 19:45:09
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0