maln besök och prat...

Igår va jag iväg till Emelie på maln, Fina huset då. Man blir inte ett DUGG avis på tomten, huset, utsikten..nej nej =) liiite stort i köket för min smak men utsikten som man fick när man satt i vardagsrummet va nästan värt de stora köket med stoora fönster =)


mot havet...vad mer kan man begära?



bäbis har varit lite snorig i natt och sovit dåligt, han är lite bättre idag.
Vi har varit på yoga!! UNDERBART!! Man sträcker ut kroppen och stärker. Känns bra, söta Frida fick ta bäs i en timme. Men en sån snäll kille så är de inge problem å lämna bort han =)
Guud så han börjat prata och diskutera..han är så himla söt min lilla skit unge =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men ja jag glömmer att ni inte umgåtts innan ja :) tänkte va fasen vet du inte hur "Mickan i solsidan" Emelie bor ;P

2011-10-17 @ 21:57:40
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha...Mickan men lugn nu Hanna :)

2011-10-18 @ 20:09:05
URL: http://emeliefagerstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0