Nya e4, födelsedag och presenter

De va full rulle igår. Började med att Jag å Rooth åkte ut å prova nya E4...dom har planerat den i 60 jävla år, NU har den öppnat och de är helt jävla underbart!! Jag älskar de!! Kommer fram sååå mycket fortare och slipper dom små vägarna som vi alltid haft. De kommer bli stillsamt i Iggesund =)
Sen va de mamma gruppen, snacka lite gagga. Dom är så duktig och tar med sig hem lagat fika, nästa gång är de min tur, å de blir fan inte hembakat =)
Sen hem å äta..Niclas hade lagt en fin lapp i köket i mrse, han e så söt! Sen fick jag en stor bukett blommor =) Frida kom med ett par blommor och mamma med ett par jätte fina ljustakar :P Tack sötast!!



 


Kommentarer
Postat av: elfina

va gölligt!!! hurra, tjohooo ♥



köp vyssan lull, värda varendaste krona. Nu kan jag räcka ut handen i mörkret på natten och bara skaka sängen så somnar nelly om jätte fint. känns som att skaka vagnen åt sidorna=)

2011-10-06 @ 18:16:01
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0