ridning och besök...

Jaha, igår så lämnde jag Thias hos Rooth igen eftersom jag hade bestämt å rida med en kompis och Niclas hade hyrt en sån där vibrator maskin som plattar till marken... så han fick vara där nån timme =)
Thess hade inte ridit på 5 år och allt va som nytt, men hon både travade och galloperade på min söta Tindur =) Hon tyckte de va super kul. Jag fick låna Krutov =)
Sen va de hem å invänta besök av hela min familj som ville "fira" min födelsedag som jag hade i onsdags... Mamma, PAPPA (!) och alla syskon plus respektiva kom. Full rulle, å alla skulle dadda med Thias så han blev förvirrad, fick säga till å låta han va i babysittern =)
Tog ett kort med min mobil, men hittar inte den när jag pluggar in den i datorn :s



Dessutom fick jag hemleverans eftersom jag bodde nära hon som jobbade på islandshäst dekaler där jag beställt dekaler till min transport. STOR text blev de, nästan FÖR stor. Men dom va duktig och jag fick grejerna efter 2 dagar. Bra ställe, de rekomenderas varmt!
Kommer beställa där om de är nå mer jag vill ha. Vill man bara ha en text så kan man oxå beställa där..billigt å bra. Snabb leverans som sagt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0