transporten är ur bruk.....

Niclas har tagit bort båda väggarna på båda sidan på transprten, nu har den varken tak eller väggar. Ska försöka ta bilder morgon om jag ska dit. Ska försöka måla den till veckan.
Thias har varit hos Rooth och bajsat idag, duktig kille.
Igår när jag kom hem från stallet så badade Niclas med Thias. Jag går in och hälsar på min lilla pojk...han visar sur läppen och börjar grina när han ser mig...snällt. Går ut och går in en stund sen igen. Han gör samma sak, sur läppen sen börjar grina....sen gången efter så ler han. Känner mig såååå välkommen hem =) verkligen älskad. Varje gång Niclas kommer hem så flinar han och skrattar som bara den..haha

Fläskfile i ugn blev de igår...



när jag lagar mat passar han alltid på å sova en skvätt =)



min vackra prins i hagen en solig höst dag <3



min andra vackra prins som nu är ute på foder...




tomten just nu...



synd att första bilden va suddig, men han är så söt med surläppen....=)


han greppade om nappen ett antal gånger idag faktist =)


Kommentarer
Postat av: elfina

hey godis! åh va söt, när han greppar nappen! hurra!! nu ser jag min länk ♥ glad

2011-10-22 @ 21:48:32
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Helena

Guuuud så fin han är! en riktig gobit!!

2011-10-24 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0