måndags göra...

Nästan allt gott innehåller kolhydrater. Finns nästan inge kul..visst tycker jag om kött, korv, klyckling och fisk, men å äta de som är till de blir tråligt.
nu får de blir blomkål istället för potatis och ris. Man kan klämma in fullkorns pasta i liten mängd bara för att få nått tilltugg.
Igår gjorde jag fiskgratäng och istället för mos blomkål. Faktiskt mycket gott tycker jag =)
Fick en liten enklare variand på min vän Elfinas blogg =)
I morse blev de äggröra med skinka i, samt blåbärssoppa.
Nu till mellanmål blir de keso, en banan och en halv pressad citron utblandat med vatten =)







Har precis varit på MVC för efterkoll i puppa...jaa hon blev förvånad att jag läkt så bra...gick ändå sönder hela vägen, både invändigt och utvändigt...så de va bra...Mensen min har kommit tillbaka nu oxå..


Kommentarer
Postat av: elfina

va kul att du lagade den, visst är den god! pressad citron i gör det lilla extra ♥



va duktig du är som ska satsa på vikten.

Go girl!! jag har "bara" 20 kilo att luffsa bort om jag ska nå drömvikten. Kanske ska börja med att sluta fuska 3 dar i veckan=(

2011-10-10 @ 13:30:39
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men vänta du så länge? Jag ska dit imorn! De skiljer väl typ 3v på våra? Hoppas det går bra med dieten!

2011-10-10 @ 15:37:03
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0