fix med hus och strul med tapeseringen...

Jaha. Igår började Niclas gräva runt huset. De ska läggas drenering. Idag har han plattat till så han ska bara lägga dit rören och fylla igen. De gåt framåt, klart snart, sen är de garaget och altan som ska göras. Thias fick vara med igår, vi röjde gården från lite skit, 2 lass på tippen med hästkärran blev de. Så blev av med en del, skönt. Thias tyckte de va kul å kolla på traktorn och efter ett tag somna han. Han gillar å sitta så somna sittandes =)
Idag träffade jag mamma och hon som skulle hjälpa hennes hund att bli lite social. Fick lite tips på Elvis så de ska jag försöka. Sen kommer valpkursen ge mycket, längtar dit =)
Va till tandis med ThiasBVC, haha han är 8 månader och ingen tand syns till. kanske blir tandlös =) känns jätte sent, en som jag känner fick tänder på hennes tjej när hon va 4 månader..helt galet.

De har blivit strul med tapeseringen, OVANLIGT! LESS! Men dom som skulle tapesera ringde Niclas idag och frågade om de fanns nå tapeter kvar och han svara ja men att de inte kommer räcka till allt. Då hon säger "men vadå, vi ska väl bara tapesera 2 väggar??" ???? ursäka what? Ehh nee, 2 rum har vi accepterat resten av huset ska de omtapeserat. "jaha, men här på besiktningen står de bara 2 väggar". Ååh drygt, måste vi hålla på få tag i besiktnings mannen med, som för nuvarande har mobilen avstängd....jag orkar inte, vill ha golvlister och få tapeserat så jag kan sätta upp gardiner och tavlor!!!!!


sover...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag lovar att de kommer tänderna... Eira har precis fått sin första. Eller ja, den har börjat kännas. Så snart blir det nog. De brukar ju dessutom säga att ju senare de får tänder desto bättre, sa jag inte det förut ;P



L

2012-04-04 @ 18:01:20
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: Elfina

Nelly är 10 mån, inte en tand i sikte. Det är så himla individuellt.;)

2012-04-05 @ 01:12:09
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0