grilla korv...

Vi va på ikea i lördags och handla lite grejer. Känns skönt att man kan göra sitt hem som ett hem snart. Niclas ska hyra markvibrator idag och fixa lite i garaget i morgon, vore nice å få govet där inne =)
Igår städade jag och Niclas hjälpte oxå till...hela dagen gick åt men så snyggt de blev!! Sen på kvällen tände vi brasa här utanför och grilla korv. Mina 2 bröder kom på besök, samt storebrors barn och lillebrors tjej. Riktigt mysigt faktist. Ropponen, om du ser detta, de va på din ev tomt, sorry :P
Thias har haft en förfärlig hosta, vaknat flera gånger på nätterna och hostat, hemskt å inte kunna göra nått! På dagarna är de mycket bättre.
Andra tanden har nu kommit, han e ju fööör gullig <3

Ja och i lördags när vi skulle på ikea så kunde Anna ta Elvis. Hon va bland de sista jag fråga, sorry för de men pappa brukar ha han, men han va sjuk, sen halva min andra vänskapskrets va borta :S Brukar inte va nå svårt att hitta hundvakt till han =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0