I stallet, lesset barn...

Varför snöar de??? Hela dagen i går snö och de jävligaste är väl att de ligger kvar, vafan är sommaren??? Vill iaf ha vår och värme!! Igår eldade vi i kamin, hur underbart som helst. Älsklingen kom hem efter han varit borta sen i måndags. Kändes skönt å ha han hemma, även fast jag haft sällskap hela veckan av carro. Hon fick rida Tindur en sväng på banan i torsdags. Hon hade inte ridit på hur länge som helst och självklart måste hon testa min sötist, fick ta hans om ungarna som fick titta på. Blev lite kallt efter ett tag men alla skötte bra, Thias blev bara lite grinig efter stått still för länge.
Igår åkte hon hem, va på jambo och fika. Båda ungarna sov till en början, Thias vakna och gnällde lite, jag satte upp han i stolen brevid mig och allt gick bra till en början, sen började han grina och de blev bara värre och värre. Han ville inte sluta grina, i 45 min tror jag han höll på. När vi åkte hem blev de lite bättre, men va ganska grinig. Sen kom vi på att de va lite feber och att han va sjuk så gav han lite alvedon så blev han faktist bättre. Lillfisen <3

Sen sa jag fel i förra inlägget, de är ingen boxer hon har utan amrekansk bulldog =)


Hingsten Sigge och krutov ligger å njuter av solen


inge brydd för att man kommer nära heller =)


Tindur där emot ville inte gå upp för att bli skodd! De tar sååån tid å få upp han!




lånat mina kläder fick hon med göra =)


Joo de är sant, Thias KAN faktist grina han med! Lillhjärtat <3




mys med eld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0