Inskrivning....

Jaha idag var jag på inskrivning hos bvc. Haha, dom kände igen mig, är man där ofta? :P
När jag bokade den här tiden frågade dom om jag skulle på återbesök (man kommer tillbaka 2 månader efter man fått barn å kollar att puppa e okay) haha, jag sa, neee jag är på tjocken igen. pinsamt nästan =)
Iaf fick jag samma barnmorska, hon skrev ut ett modesintyg som jag kan skicka in till FK och få havandeskapspenning, gud va detta är tråkigt att jag måste hålla fylla i alla J***la papper...*sucka*
Hon sa att hon tyckte Thias va så himla söt, flörtar med alla han, lill grisen =)
Iaf så fick vi bokat UL den 5 juni skulle jag dit, 1½ månad kvar, känns som en evighet!!
Va oxå till Therese idag, Thias grinade mest hela tiden till en början, hennes son fyller 2 och varje gång william tittade på han eller skrek så började Thias grina, tror han höll på så ca 40 minuter, sen kunde kan slappna av någolunda. I slutet skrattade han. Tok unge.

Huuua, nästa vecka ska Niclas på kurs en vecka, från måndag till fredag, hur ska jag överleva själv här??!!

Fett dåligt med kommetarer i denna blogg, ärja så trölig? :P

Kommentarer
Postat av: Malin C

Här kommer en kommentar då :) Ska du ha barn igen?? Det är tur att det finns dom som befolkar Sverige ;)

2012-04-12 @ 18:11:47
URL: http://malincblogg.blogspot.com
Postat av: Janne I

Grattis.....

2012-04-12 @ 18:27:59
Postat av: Linda

Haha, ja, lika tråkig som jag tydligen :P



SKönt att få samma barnmorska. Kommer säkert att gå fortare den här gången än med Thias. =) Har ju lite mer att göra nu så att säga :D



L.

2012-04-12 @ 20:52:10
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: Annie

De där ynka veckorna till UL kommer ju bara att rasa förbi.

Skillnad mot när du väntade Thias ju, för nu har du ju honom att tänka på, och fullt upp med hus och trädgård, hund, katt och häst.

Den här graviditeten kommer bara att försvinna förbi.

Kram :-)

2012-04-13 @ 09:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0