news!

Jaha, ne men alla min familj och mina närmaste vänner vet ju om detta. För dom är de old news. Men för er andra så är de kanske nytt eller inte vet jag, har vela detta enda sen Thias kom, och tror dom flersta vet de.
Jag har gått ner ca 4-5 kg på bara några veckor, och kan bli så när man inte äter och bara mår illa. Jag har inte mått nå bra dom senaste veckorna utan mått riktigt illa, vissa dagar har jag inte ens velat gått upp. Niclas har varit stor hjälp i detta.
Sammanlagt sen förlossningen har jag gått ner 14 kg =) så nöjd är jag.
Men nu mår jag prima igen och har börjat äta =)
Men till saken, jag jämför mig lite som i serie snutten Filippa Bark och benjamin ska bli föräldrar, bara de att vi är föräldrar redan och att jag berätta de tidigare för Niclas =) 
Så precis så här såg de ut i vårt hem för några veckor sen =)


Kommentarer
Postat av: Molle

Oooooo.... vad roligt!! Grattis!! Grattis till er båda!! Tur att det inte var något allvarligt:)

//Molle

2012-04-12 @ 08:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0