omtapeserat..

ursch, känns som de är jätte längesen jag skrev. Men har inte mått nå vidare åsse har jag haft å göra ändå. Men nu mår jag bättre. Niclas ska va hemma hela veckan för att försöka fixa lite här hemma. Ute då, men i natt har de varit -5 grader så är ganska hårt i backen :s vi som hyrt grävare å allt.
ÄNTLIGEN  fått svar av de sablans målarna. Nu ska vi få tapeserat, den 16 skulle dom komma, tajming då Niclas är på nå jävla kurs hela veckan och kommer inte ens hem. Eftersom målarna kommer från uppsala kommer dom hänga här tidig morgon till sen kväll, ORKA, måste hänga hos lite folk då för vill knappast va hemma :s
Ska börja på valpkurs med elvis den 16, så de är ju lite skönt, sen ska han kastreras den 18, de längtas. Orkar bara inte med att han hänger runt mig som en svans. Följer efter mig hela tiden och typ hoppas på att de ska hända nått. Jag blir TOKIG, även fast vi gått 3 timmar, sprungit lös i skogen och han har bärt väska så är han inte trött, han kan lägga sig en timme sen är han igång, sover aldrig och psykar hela tiden, slänger ofta ut han så sitter han på fastukvisten eller leker med pinnar.
Tips någon? nån sa att jag skulle stänga in han i bur mellanåt. Fundera på de...
Han är ganska lugn på natten, flyttar sig bara några gånger....

Bjuder på bilder från sötast! Och kamin är nu äntligen inkopplad och vi åkte iväg medans de höll på men hade fått fel kamin så vi fråga efter numret till han som sålt den, de skulle skriva de på en lapp....lapp? :P

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en valp! Klart som tusan han har energi till tusen. Du måste aktivera han mer mentalt , och lära han varva ner.

2012-04-03 @ 22:50:18
Postat av: Anonym

En bur hjälper knappast...det är nog snarare grymt.

2012-04-04 @ 09:08:05
Postat av: kattis

lägger till att jag aktiverar han med, han har en aktivitetboll, vilet inte är speciellt intressant, brukar gömma korv, kul ett tag. Lägger grejer under bunke, sitt, ligg osv, men han tröttnar och vill bara vara ute och springa omkring. så visst försöker jag. Hatar valpar så för min del får han gärna växa upp igår. Hoppas på resultat efter valpkursen.

2012-04-04 @ 09:48:13
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Söt bebis!



Bloglovinbyte? :)

2012-04-04 @ 10:33:44
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/
Postat av: Annelie

Att ni inte skaffade en äldre hund ist?

Kram

2012-04-04 @ 16:34:18
Postat av: Anna

Du kan ha en liten rasthage åt honom ?:)

2012-04-04 @ 22:32:06
URL: http://aloejera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0