allmänt om veckan bara...

jaha, nu har Carro varit här sen i måndags, även fast Niclas varit borta sen dess så har jag alltså inte varit ensam. Hon tog oxå med sog sin boxer hund. Dom har lekt som galningar. Men igår så kastrerades han. Dom hitta iaf ballarna =)
Han va inte glad när jag hämta han, gnydde hela tiden. Ville inte gå och la sig hela tiden. Den där sablans tratten är jobbig. De är såå synd om honom. Nu har jag tagit av den honom men vaktar han som en hök. Inte slicka sig mellan benen, han lyssnar när jag säger till han men vill gärna dit. Men på natten och när jag inte kan titta till han så får han ha den.
Han gnydde hela natten, dröjde inte länge förrens han slängdes ut ur mitt sovrum.

I tisadags snöade de tamme fan hela dagen! Ligger fortfarande lite kvar, jag vänta mig sommaren ja! Vart är den liksom?? Släppa ut hästarna på bete snart liksom!

Och ja just de, Nu har Thias fått sin första tand, den kom i måndags, lagom till Niclas åkt :P STOR kille då!



mammas gofis!!




Den vackraste kille i hela världen. Är kul när folk säger att jag kommer få de jobbigt när han blir äldre, klart alla tjejer kommer va som galna i honom. Man får hålla om han hårt =)



kolla in de vackra ögorna!



mys killarna =)

Kommentarer
Postat av: Mami

Mormors gofis!

Bra att Elvis är snöpt nu, kan bli lite lugnare sen.

2012-04-19 @ 09:57:10
Postat av: julia

Fina bilder! :) Kram

2012-04-19 @ 17:50:40
URL: http://finery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0