fått tillbaka doggyn

Tänk att de blir långt ifrån mitt bloggande, men vet inte om nån är speciellt intresserad av de jag skriver. Ja menar hur kul äre de jag skriver??
Åkte till sundsvall å hämta doggyn min. Han har varit ifrån mig i typ 3 månader! Fruktansvärt jobbigt. Men en kompis som inte hade nå jobb och va lite deppad fick ta hand om honom, vilket de har gjort att hon kommit på fötter igen. Jag hade ju så ont i slutet och klarade inte gå prommisar med honom. Nu vill jag komma tillbaka och älskar att få komma ut å gå =)
Wille liten har börjat få rutiner och sover nätter, vaknar bara 2 gånger, men har väldigt svårt att somna om efter 5 på morgonen. Thias gör bara gulliga grejer hela tiden. Han börjar verkligen bli skitstor. Så himla söt!
 
älskar tanken att han kan få min ögonfärg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0