magsjuka

Jo de går magsjuka på dagis och vi hade väl hoppats på att han fick en sväng förra helgen då bajset va alldeles gult och löst och kom massor samt att han åt dålig och kändes hängig, men igår slog de allt. Kräktes en massa över golvet (vet dock inte om de va hostan som gjorde att han kräktes för de blev bara en gång) en gång och rekord bajsa väldigt mycket, VÄLDIGT löst på en kort tid. Tycker synd om honom, han fick ställas i duschen 2 gånger för detta.  Men han verkar väldigt pigg i övrigt, hade bara super feber i förrgår, så gårdagens natt va jag och N upp sjukt många gånger, Thias vakna och grät en massa och Wille ville verkligen inte sova efter kl 3, men somna typ 6 på morgonen och vi alla vakna typ 9 sen. Men blev ändå lite sömn för Thias vaknade hela tiden.
I natt va de bättre. Wille vakna 2, 6 och halv 9. Så de är vi nöjd med =)
Vi får se hur han är idag om man kan åka ner över eller om han är dålig.
 
Igår gick jag ut och knäppte kort på fina hög lite. Blev en del bra kort =)
 
så ser ingången till vårat sommarbete ut på vintern =)
 
Efteråt så va de mat time, fick bli typ plankstek. En min efter jag tog korten så spydde Thias vid matbordet, jag hann precis ta ner honom från mat stolen.

Kommentarer
Postat av: Mami

Ajdå...kräksjuka är inte bra. Det kan smitta upp till två dygn innan sista kräkningen.

2012-12-23 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0