Midsommar helg

Midsommar helgen över! Trevlig helg med sällskap.
Ja, på midsommarafton åkte vi till Hagmyren och tittade på hästar och massa folk. Sen va de hem å invänta mina syskon. Alla kom. De blev grillning med min efterrätt, jordgubbar och melon. Jammy!
Lördagen ville storebror åka till Järvsö marknaden, så då åkte vi dit. Va där i några timmar, trött i min arma kropp efter båda dagarna. I dag åkte vi till sundsvall och handlade lite ute möbler till nya altan =)
 
 
 
 
 
Ja vi va med om en stor grej i hög oxå idag. Jag hade varit ute och kört med min otroligt pigga Tindur och med mig va Åsa/blomman. Vi hade precis kommit tillbaka då Märta i stallet sa att de small massa från åsen och nu hade de börjat brinna. Vi såg elden mellan träden från stallet, ringde Gunnar sen 112. Gunnar hade åkt dit, tagit reg numret, sen åkte tillbaka till stallet och sa att en bil brann. Vi gick upp och de va inte så mkt kvar av den. Tydligen hade nå små glin kört upp bilen med världens fart sen ställt den där och satt eld på den å stuckit. Polisen visste tydligen vilka de va. Onödigt tycker jag! Tänk om vi tagit andra hållet, då hade vi troligtvismött dom!
Tack Åsa för lånet av den sista bilen, Niclas kassa mobil suger ju :P

Kommentarer
Postat av: elfina

åh va fin altan och alla möbler. måste kännas STORT nu, gemtemot lgn. ♥

2012-06-26 @ 23:49:54
URL: http://www.elfinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0