snart snart snart!!

nämen nu är de ju faktist bara 2 dagar kvar till de efterlängtade UL. Spännande värre. Fortfarande inte kännt nå sparkar och känner mig inte speciellt stor, kanske inte är nått :s tänker jag ibland. Men får bevis om de finns nått eller inte på tisdag.
Thias va SUPER grinig igår, jag tror tamme fan han grät hela dagen. Han hade hostat en del under natten och Niclas hade fått gått upp nästan varannan timme. Så de kan ha varit därför. De märktes att han va jätte trött men kunde inte sova. Så han sov jätte lite på dagen med. På kvällen la vi han i hyfast tid och han somna efter ett tag, sov rätt bra i natt, vakna och grät några få gånger bara.
Idag är de bättre, lite grinig i morse men bättre. Höll på somna när jag matade honom :P
Den där sablans hostan går inte över, haft den i 1½ månad nu. Ringde rådgivningen igår men dom sa att de fanns inte mycket å göra. Ge han å dricka bara.

I morgon blir de besiktning igen på huset, hoppas på att allt går bra och att vi får omtapeserat nån jävla gång!!!

Lite bilder. Dom första bilderna är när vi cykla till lintjärn.








De är synd!!! Att Tindur ska gå å bli dåligt, när han är snyggare än snyggast just nu, riktigt i form och snyggt musklad, då går han å får fång känning :( kolla musklerna under magen!!



Idag fick han gå i kalla sanden i ridhuset och träffa bond en sväng, tror han gillade de, även fast han mest letade efter mat. ser väldigt glad ut iaf när han får komma ut lite =)



vi pyssla lite med gärstrummet igår, lite trevligare nu kanske =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt med ul =)



Angående hostan, tycker det är konstigt att de inte vill kolla upp. Aivi gick med hosta länge för ett år sedan ungefär, sen helt plötsligt en dag så blev det värre. Då visade det sig att hon hade dubbelsidig lunginflammation. Det finns tydligen sådana som man inte märker. Men med så små så brukar de vilja lyssna. Men ibland får man ligga på!



Hoppas han blir bättre snart!



Linda

2012-06-03 @ 19:17:00
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag kände inga sparkar förrän i vecka 20, men fick förklarat på ul att jag har moderkakan i framvägg. Så den funkar som stötdämpare. Var bra nog jobbigt när alla vänner frågade om jag kände sparkar och så för det hade dom gjort redan i vecka 16..

2012-06-05 @ 14:26:29
URL: http://Www.johannaalarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0