tindur har fått börja....

Tindur har fått börjat stå i en större hage. Känns inte som jag hade nå annat alternativ faktist. Han blev superglad och travade till å med. Såg inget i stegen att han skulle ha ont eller må dåligt. Verkar bättre i benen nu.
Haft fullt upp hela veckan ändå, mycket har varit stallet. Så tiden har gått fort. Fast idag åkte jag ner på stan en sväng och åt lite mat med Thias sen hämta min efterlängtade symaskin som varit på lagning i typ 2 månader nu.
I morgon tar jag med barn till sthlm och umgås med Niclas, lite mysigt hotell och bara rår om varandra.
Elvis är hos pappa. Han gillar iaf min hund, alltid nått. Han är alltid lika positiv om att jag bara skulle skaffat ett barn, de hade liksom räck säger han. "förstöra din kropp igen" "oj ser att du börjat fått mage" suckar och skakar på huvudet, tråkigt när han är neggo om de :S men som sagt han har ju alltid gillat min storebror mest för han va först född. Tycker ändå han kunde gett fan å säga nå.


idag när vi va å käka lite....



Thias har en förmåga att roa sig med Elvis. De roligast som finns är att ta hans ben och vifta med de. Tur  Elvis är så pass snäll att han inte gör något, han är en stabil hund faktist. Riktigt bra! Lite för bra hund faktist. Enda gången han skäller är om han hör nån där ute som kommer. Men de tycker jag bara är bra eftersom de inte går så mycke folk här och kommer de nån vill man veta :P
han saknas när han är borta. Vill inte göra mig av med honom <3 är tomt...

Kommentarer
Postat av: Mami

Och vi far till Jämtland i morron en sväng.

2012-06-15 @ 06:32:57
Postat av: elfina

mys bilder. ja, tråkigt med sånna kommentarer men men,. Det viktigaste är ni 3 (snart 4)

2012-06-17 @ 21:16:22
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0