update veckan som varit...

vilken tid de tar att uppdatera.
Ja men iaf så har Tindur fått varit lite ute eftersom han fick damp i boxen men nu i morse så va han varm i hovarna och hade puls så nu får han va inne ett tag. Detta är inte kul!! Usch! Ge mig tips nån!! Han är inge rolig å ha å göra med nu!
Niclas har åkt på en sablans kurs tills på fredags. Usch! Kommer sakna han, satans göra! Jag blir ensam, men kan ju va lite skönt de med ibland, om barnet vela lägga sig i tid vill säga :P
Igår hade jag planerat lång tur, skickat till alla med häst som jag kände och fråga om de skulle vara med. De va ca 35 som jag skicka till. EN följde med, och nee vi tog ingen lång tur. Va meningen att vi skulle göra de förra helgen men då regnade de konstant i 3 dar. Nu hade de varit fint hela veckan men naturligvis så började de regna vid 15 tiden. Fast va inge regn när vi red ut, men när vi va längst bort på turen kom en skur och när vi va nästan hemma slutade de. Fan va underbart! Inget gick som planerat, men gulle Rebecka som hängde med å red iaf =)

Vi trängde ihop oss i ett litet badkar allehopa här om dagen, mysigt tyckte thias :P




Sen blev Casper kastrerad oxå här om dagen. Vetrinären sa att de va de största ballarna han sett på 30 år, gegantiska! Jag lägger upp en liten bild om de är nån ni vill se, kanske inte så kul :P
Den som inte vill behöver inte titta =)




Kommentarer
Postat av: Karro

Hahaha! Ballarna jag döör!

2012-06-11 @ 16:09:49
Postat av: Anonym

...frächt...

2012-06-11 @ 16:21:05
Postat av: elfina

åh va söta ni är som badar all 3, det är kärlek det!!!! lycko pojke

2012-06-11 @ 23:57:07
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: elfina

uppdatera kvinna, vill se hus och inredning

2012-06-13 @ 23:50:05
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0