Amning...

Jag gillar de inte, tycker de är tråkigt, tar tid och man får inte göra nå annat än sitta med bröstet i vädret. De gör ONT, jävligt ont, man får sår och lider varje gång de ska sugas. Tuttarna är ENORMA! Speciellt för mig som har E kupa annars, vad kan jag ha nu H kupa kanske? Jag hatar dom, usch!! Jag vill bara ta bort dom!! De stramar gör ont för dom är såååååååååååå jävla stor. Jag kan inte ens bära Thias längre utan att ha onda tuttar i vägen. Jag vill inte, jag vill inte! Mår psykiskt dåligt! Så jag har bestämmt mig för att börja med att del amma och ge ersättning oxå, sen sluta helt när de inte finns nå mjölk kvar.
Döm mig som du vill....
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag dömer dig till en bra mamma <3

2012-11-10 @ 04:34:36
Postat av: Anonym

Man ska göra det som känns rätt o man mår bra av o det gör dig till en bra mamma så följ det som är rätt för dig

2012-11-12 @ 11:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0