eviga väntan....

Ja de va den eviga väntan. I natt har jag varit uppe och pinka exakt varje timme, fett less på att nån trycker på min blåsa. Sen har man ju variera med lite förvärkar, vilket är mycket mysigt. Man får ont i hela nedre magen och slutar nästan andas ett tag, vilket man inte ska göra :s Jag väntar nu bara, orka gå så här! Niclas får ta Thias nu i helgen, jag orkar fan inte med nått! Nu får de va nog, kom nu!!!
 
  • Elfina                               1 nov
  • Emmis                             2 nov
  • Helena Lagerqvit             2 nov
  • Cecilia Henning               2 nov
  • Mamma                           2 nov
  • Marlene Sixtensson        3 nov
  • Alexandra Nordgren       4 nov
  • Jeanette Olsson              5 nov
  • Julia Nordgren                5 nov
  • Caroline Burefjord          6 nov
  • Helena Westner             7 nov
  • Karoline Ropponen        8 nov
  • Josefin Holmberg           9 nov
  • Veronica Johansson       9 nov
  • Anna Roberg                  12 nov

Kommentarer
Postat av: Mami

Men nu är det klart!
Grattis föräldrar och storebror, PUSS!

2012-11-03 @ 19:45:32
Postat av: Ida

Wohoo, nu är han häääär! ♥

2012-11-03 @ 20:11:08
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Wohoo, nu är han häääär! ♥

2012-11-03 @ 20:11:08
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Marlene Mia Sixtensson

Grattis till bäsen! Hoppas allt gick bra. och = HAHA! Jag hade rätt! ;P

2012-11-03 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0