gosi gos

 
jo men visst sörru, ännu några dagar sen jag skrev, lill fisen växer och Thias är bra nog stor nu alltså, bara sen den dagen han blev storebror växte han skit mycket.
Har slutat låtit lillen tutta på tutten, pumpar 3 gånger om dagen men trappade ner nu till 2 ggr om dagen, morgon och kväll. Har fått så ont i ryggen , mina pattar kommer döda mig. Längtar tills dom åker väck!
Thias har blivit gosi gos pojken, igår satt han jätte länge med mig och bara kramades, underbart mysigt de är!
Här är lite bilder idag på min bästa vän Frida med mina barn.
(sen läre ni titta på fin killen som blivit klippt av mamma sin, 3 ggn jag klipper i mitt liv)
 
 
 
vi va till min kompis Carro neröver, Thias lyckades plåga hennes nykomling till katt, stackarn.
Han är världens vackraste.
 

Och han ser bara förvånad ut =) han låter nå fruktansvärt på nätterna så nu får han eget rum.

Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

åh va söta pojkar du har!!
javisst är det bebbe mage. stooor och fin
28 april är bf typ ♥

2012-12-02 @ 22:03:24
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0