Bäbis, bröööl

Ja men då va liksom helgen över, helt galet!
Haft för jävla ont i nedre av magen vissa dagar så jag har tyckt dagarna varit en ren pina. Kroppen jobbar väl inför den HEMSKA men efterlängtade förlossningen. Typ EN månad kvar nu, känns skönt! Vill få de överstökat nu. Less på den här spark ungen!!
Vi verkar oxå ha kommit överens om ett namn, då Niclas gav förslaget och vi båda kom på å lägga dit ett H. Mamma tyckte de va bra och Frida, då är man nöjd :P De får bli en liten: Neoh
De är nästan så man får börja gissa snart när den lilla rackaren kommer, BF 7 nov. Thias va en dag för tidig och kom snabbt, jag tror denna några dagar för tidig iaf =) Hoppas helst på den 2dra eller 5de :P (Niclas fyller 2 sep, Thias 5 aug, jag 5 okt)
Idag när vi höll på lite ute så hör vi den berömda ståtliga hjorten som brölar på täckten. Shit vad han låter. Va ner och kika och den är bra stor, fick en bild på han även fast de inte va så himla bra bild, började mörkna. De ska inte finnas hjort så här högt upp men de hade rymt från ett ställe och förökat sig lite =)
 
 
This is life, börjat elda lite hemma för att spara på lite el =)
 
 
 
 
Sen till de gulliga. Mamma och jag va å kika på sötaste små valparna ever. Blandning mellan pudel/puff. Vi hoppas att de ska funka för hennes karl som är lite allergisk.
den som hon valde är lite lik sötisen på bilden längst ner =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jeanette

Ja hua kan lova han är stor, han med harem skuttade ut bara 20 meter framför näsan på mig o Jessie när hon stod på Hällsäter o vi var ute o red. Barbacka då hon var dräktig då. Som tur var blev hon inte rädd men jag blev :-D Ståtlig kille.

2012-09-24 @ 10:36:13
URL: http://besten.blogg.se/mysan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0