frissan, grill, vagn, gå

ska jag liksom komma ihåg allt som hänt nu då :P
igår va jag hos frissan, hon har varit barn ledig typ hur länge som helst och jag har vägrat gått till nån annan. Jag provade en gång men hon va inte lika bra :P så nästa gång jag behövde så klippte Niclas mig :P han är faktiskt rätt duktig =)
 
nu ska skatboet bort, gröna utväxta slingor och tovigt hår, blää!
 
 

resultatet...nöjd med färgen men läre vänja mig ett tag :P
 
 
Blev lite grilla korv med 2 av mina syskon i söndags oxå. tyvärr blev Thias lite gnällig, inte lätt att ta sig fram när man precis lärt sig gå och de är sten överallt.
Han gillar oxå och kela med katten, men kissen är inte speciellt glad över kramarna =)

 
 
Men han bara går och går inne. Idag på dagis va han ute i skogen med de andra barnen oxå. Han blir bara så stor! Går bra på dagis, han blir glad när jag kommer min vill gärna va kvar ett tag till, verkar tycka de är roligt :D

vill inte hem! Hejdå!
 
 
Har oxå letat dagis vagn eftersom han tydligen sover bäst i de på dagis, trodde jag inte. Men vela ha nå billigt, helst nån som ville skänka bort den. Mammas jobbar kommis samt Niclas jobbar kollega skänkte bort sin, inge fel på den förutom att ena däcket inte satt fast! :O gratis är gott! TACK TACK <3<3
 
 

Kommentarer
Postat av: thess

Fan va snygg du blev i håret puppaaaa!! =)

2012-09-12 @ 21:38:56
URL: http://thereshanning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0