Ge min styrka!

Jag måste säga att jag beundrar alla mammor. Man måste stå ut med mycket när man har barn som man aldrig trodde att man skulle kunna känna!
Jag fattar inte hur jag ska klara av att ta att han kommer göra sig illa, ibland väldigt mycket. Jag klarar knappt av att han gråter! Att lämna Thias på dagis idag va en plåga för mig! Inte för att jag är orolig att dom inte ska klara av honom, för de vet jag att de gör. Underbara lärar! Men jag är rädd att de andra barnen ska göra honom illa. Eftersom han är mindre än de andra är de svårt för han att förstå vad som är rätt å fel.
Hade ÅNGEST att lämna honom idag. Även fast de "bara" är 3 timmar. jag kollar på klockan och funderar på åka dit tidigare för att träffa han och se att han har de bra.
När jag har varit där så har de andra puttat lite på han, slitit av han mössan och kasta sand på han. åååh tycker så synd om han som inte kan försvara sig! *pust* ge min styrka!!!
Kommer jag klara av att vara mamma??!!!
 

Kommentarer
Postat av: helena

Tro mig det gör du...!!

2012-09-06 @ 17:27:37
URL: http://www.westnerhelena.blogg.se
Postat av: Linda

Klart du klarar det! Man blir härdad med tiden. Men man är sjukt orolig hela tiden, men det är något man får leva med!

Linda

2012-09-06 @ 20:28:30
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: Elfina ♥

ush va jobbigt att du har det så tufft. kämpa det sista!! sen får du hem en prins till ♥

2012-09-09 @ 11:00:30
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0