Helgen med Elvis, ikea osv

Elvis har varit hemma i helgen, de har varit tufft att gå ut med han. Inte för att jag har barn, men för att  jag har ont överallt. Jag orkar helt enkelt inte gå speciellt långt.
Fick oxå äran att gå lite med grannens hund Betty. Mkt enklare och cykla, så gjorde de 2 dagar iaf. Emma har fått låna hemt Elvis tills jag kommer tillbaka efter förlossningen och orkar att ta hand om vovsingen.
Men de går att cykla med 2 hundar i koppel :P
 
En fågel hade råkat flygit in i fönstret stackarn....
 
 
Körde hem Emma igår och passa på att kidnappa Niclas från hans jobb då han jobbar mkt och länge nu. Thias va liksom inge sugen på sitta i vagn, va roligare att gå =)
 
Snuttis killen <3
Helt underbart är de när man hämtar han från dagis och han blir så där glad och vill gärna kramas en stund <3
 
 
Idag skoddes hästarna. Tindur har fått så fina hovar och man kan nu börja rida honom som vanligt. Han har oxå fått en storlek större på fram hovarna, helt otroligt. Önskade att jag hade före och efter bild, grymma hovar nu. Tänk att man skulle vänta så länge på att byta hovis. Helt underbart att jag kom på ideen :P

Kommentarer
Postat av: Mami

Tur du har vänner som hjälper dig.
Och lilla sötnosen Thias <3

2012-09-20 @ 04:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0