mvc, gofisen

Idag va jag på MVC och gick igenom bäbbe. Allt såg bra ut, de gick fortfarande att röra lite på huvudet men inte mkt så han sätter väl sig snart om man säger så. Har väl gått upp 7 kg typ, känns sjukt mkt men vet att de inte är de. Sen känner jag mig som världen fetaste, som en sumo brottare fast med större boobs. Känner mig inte direkt snygg :S
Jag blir galen på all rörelse som pågår i magen, jag tycker alla borde se att de rör sig när han väl börjar komma igång. Blir oxå TOKIG på hickan som han får konstant. De är en månad kvar men känns som en evighet. Vill bara att de ska va över, haft en del sammadragningar och ont i magen en del.
 
 
Go fisen är så himla söt han <3
 
 
 
Han fick syn på mamma som sopade och ville gärna hjälpa till han med =) 
Då när vi titta på valpar, en ville sitta i Thias knä, men efter ett tag va inte han så snäll på den lille :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0