Sociala medier

Sån dramatik, sån hysterik! "-H*n gillade inte min status" "-H*n kommentera inte de jag skrev"
Egentligen läggs alldeles för mycket tid och energi på just sociala medier. Jag bestämde mig för att radera min facebook app, men ha kvar messanger då jag har väldigt många hästvänner jag pratar med dagligen.
Bestände oxå för att några nyhetsflöden kommer jag inte titta på! Över en vecka har jag hållt mig till de, jag går in för att kolla om jag fått några meddelanden men är inte uppdaterad på vad som händer.
Men egentligen, varför har man sånt stort behov och intresse på vad som händer för alla andra och deras liv, att bli irriterad på att partner säger eller gör något man inte gillar.Vi lever ju i nuet, detta har tagit fasen för mycket tid!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0