snö snö snö

Ja visst är de fint.  Känns som väderguden bestämde att vi har varit utan snö i 2 år så då får vi allt nu.  Jag har skottat de där pooltaket en jävla massa gånger nu.  Och idag när de ligger på nollan och snöar konstant,  ja då blir de tungt utav helvete. 
De stängde skolan idag för snön. Klass 2 varning utfärdat. Blåst och snö. Förskolan hade öppet.  Fritids va de osäker på om de kunde öppna så sa att mina barn kunde va hemma.. Kan ju inte säga att de va de värsta vädret jag varit med om men skönt att inte vara ute och åka ändå.  
Vi har haft en del strömavbrott sen igår kväll.  Senast va nu för nån minut sen.  Precis när jag lagt mig för att börja bada 😅
pooltaket. just nu är vi inte riktigt bästa kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback