2020

Ja men då sitter man här, på ett nytt jobb! Snacka om flyt i livet! Här trodde jag att jag skulle bli arbetslös och börja drabbas av panik när jag blev uppsagd pga denna jävla coronan.
Men serru där tog ni mig ikke, testa nå nytt tänkte ja! Japp, detta blev bra!
Nu har jag varit på Hexatronic i 2 månader och trivs rätt bra! Lite impad är dom nog att jag är väldigt lättlärd. Startar maskinen i princip själv och fixar de mesta helt själv. Lite smålir som jag inte riktigt är hundra på än. Och detta ska egentligen ta iaf några månader att lär sig. 😁
Just nu jobbar jag fm och em, men i januari ska jag prova på att jobba nätter. Får se hur de blir. Får träffa familjen lite mer än när jag jobbar em iaf. 
Vad har vi att säga om detta skitår? 
Jaa, vi har varit frisk alla i vår lilla familj, har varit i Thailand i början av året, fått nytt jobb, saffe är inkörd och är frisk, jag mår bra!
Även fast pandimin drabbat oss alla och självklart mig med! Så måste jag säga att året har varit helt ok. Ingen av oss är arbetslös, sjuk eller andra problem. 
Ni som varit sjuk eller förlorat jobbet, hang in there! De kommer bli bättre! 
Idag jobbar jag sista dagen innan ledigheten. De är rätt generösa med komptid så tar ut tre dagar. Man fick ligga minus med, vilket är toppen! 
Hästen min mår bra, hostan mycket bättre sen flytten och han trivs bra! Blivit en riktig chill kille 🥰
Är oxå OTROLIGT tacksam för vår bonus farmor som finns i vårat liv i över ett år nu. Som hon ställer upp och finns där. Även fast vi inte fått varit varandra så nära så har vi försökt umgåtts utomhus iaf, vilket varit uppskattat. 
Som vi njöt av solen här om dagen den har varit riktigt frånvarande länge nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0