Älta

Att älta sönder saker! Att om och om prata om samma skit hela tiden. Bara för man måste få "rätt" i saker. Är de så jävla viktigt att vi ska få våra medmänniskor att tycka och tänka lika som en själv?
Jag säger bara en sak! "SLUTA ÄLTA SÖNDER SAKER!" 
Bara gå vidare. De finns viktiga saker än att bara tycka synd om sig själv och prata om samma gamla saker hela tiden. 
Jag mår bra och jag har de bra! Jag ältar inte sönder saker men blir trött på när folk inte ger upp å tar tag i sitt eget liv istället för snacka skit om andra och har gjort de till en vardag. 
Snacka skit bäst fan ni vill om mig iaf 😍 för jag bryr mig inte 😘
Ge beröm till nån, gör nå snällt! Va en bra medmänniska. Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0