Story!



Varför är de så? Att man oftast pratar gott om sig själv och skit om andra? Är de missuppfattning? Eller vill man aldrig erkänna misstag eller att man gjort fel?
Tycker att vi borde lära oss att se från andra sidor än att bara tro vi har rätt i allt.
Men grejen kanske är att man berättar utefrån de som är bäst för en själv, sen om man skadar andra människor är inte så viktigt.
Varför ska andra må bra när de är bäst och ha de bra själv?
Sen finns de folk som njuter av att drama, kaus och att folk mår dåligt runt omkring en själv. Då borde man söka hjälp, gå KBT eller psykolog!
Vi borde bli bättre på prata bra om varann än att kasta skit bara för vi inte får vår vilja uppnådd. 
Vet inte vad jag ville få ut av detta men de är bara för mkt skit i världen. Jag försöker undvika dåliga människor som får mig nerdragen i träsk och speciellt dom som pratar skit om mig. Vissa människor ska helt enkelt inte vara med varanndra. 
Sprid lite positivt idag istället. Berätta nå bra om nån. 🥰





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0