Arbetsintervjuer

Jag var på en arbetsintervju i onsdags. Hur gick de? Ja du, jag har ingen aning!?
Man ska alltså berätta de allra bästa om sig själv och svara "rätt" på frågorna.. Vad är rätt och vad är fel? Hur ska dessa personer sen kunna avgöra om jag är rätt för jobbet genom att sätta sig ner och prata med mig en halvtimme? 
De är som en speeddate. Hur fan ska man veta att detta är en person som man vill leva med? Nä de kan man omöjligt veta. 
Jag har ingen aning hur de gick, självklart tänker jag att detta borde jag sagt, och detta kanske jag inte borde sagt. Men nu är de bara vänta å se! 
Måste säga att jag kände mig helt värdelös på detta och blev mest nervös. Men de verkade ha lite humor iaf och de är skönt. 
Jag håller tummarna för att detta blir av! En ny erfarenhet i livet!
Kanske får jag reda på de nästa veckan, eller veckan därpå.

Älskade barn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0