Ett avsked

Igår var de fredag. Sista dagen på mitt jobb som jag varit på de senaste 4.5 åren. Trivts super så är blandade känslor att de var sista dagen. 
De bjöds på mat och jag målade min sista huv. 
Ingen kunde veta att denna jävla corona skit kunde slå så hårt på dessa små stackars företag. Så arg man blir! 
Nu börjar jag på ett större företag och förhoppningsvis en säkrare framtid. 
Kommer kännas läskigt men spännande att få åka dit på måndag. 


Idag åkte vi till Sundsvall. Hela familjen. Vi skulle köpa presenter till lilla wille för han fyller ju hela 8 år gammal på tisdag ❤️
Min gamla älska vän Emmra som jag känt sen liten,  tog hand om pojkarna en stund medans vi kunde handla i lugn å ro. Betyder då OTROLIGT mycket för oss att hon ställde upp. Saknat denna fina människa och vi umgås alldeles för sällan ❤️ men ska bli ändring på de nu tycker jag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0