Ombyte

Om en vecka börjar jag mitt nya jobb. Så himla roligt att få testa nå helt annat! Jag har jobbat som lackerare i 15 år och är nu dags att prova nå helt annat. 🤩
Jag kommer ändå sakna att lackera och hoppas jag kan få göra de mellanåt ändå nångång. Men tyvärr finns de inte så bra firmor i hudik som passar mig så får ligga lågt med de ett tag.
Detta ska bli såååå sjukt spännande. Har aldrig jobbat för ett sånt stort företag så kommer bli helt nytt, har heller aldrig jobba såna här skift så de kommer oxå bli nytt.. 
Ser verkligen fram mot detta och är så glad att jag fått denna möjlighet. 



Att de händer så bra saker i livet gör mig så tacksam och glad. Att jag blev utbjuden av min ÄLSKADE vän på mat är nästan så jag kan börja gråta! Så fina vänner har jag! ❤️ ❤️ 
Tack för att ni finns! 




Tack älskade make för att du finns i mitt liv och stöttar mig i allt 😘






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0