Rally time!

Förre helgen var min stallkompis och min medryttare på rally i Sundsvall och vann mest poäng! Fy fasen vad de är bäst!

I helgen åkte vi till jättendal! Alla tre! Lill agis fick följa med! Då kom min stallvän etta och jag kom tvåa 😍😍 vilka stjärnor till hästar vi har! Så tacksam för dessa fina vänner jag har. Så bra vi har tillsammans. Så himla glad att jag hittat detta stall med detta härliga gäng! 
Ni är bäst! ❤️

 Och saffe går raka vägen in i transporten! Vilket proffs han är 😍



Jag hade bakat Suuuuuper goda bröd som jag bjöd på 😋
Med nötter å grejer. 

Sen när jag kommer hem har VÄRLDENS bästa make fixat lyse på kärran! 😍😍😍 Vilken stjärna till man jag har! Han den bästa! 
Batteriet sitter under!
En liiiiiten nästintill osynlig knapp sitter där fram och små lampor.

Medans jag var på rallyt kom våran ÄLSKADE bonus farmor och hämtade barnen! Älskar verkligen henne! Helt underbar! Senare på em när jag kommit hem, duschat så åkte vi ut till henne och hon bjöd på mat. 😍😍🥰🥰


Jag har så många härliga människor i mitt liv som betyder massor för mig! Nu fattas bara jobbet som jag hoppas jag får! Då är livet fullbordad! ❤️ 

Tack älskade människor för att ni finns i mitt liv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0