Första natt veckan

Jaha, då kör man sista natt passet innan helg ledigjeten. Hur har de gått? Jo men tycker de gått rätt bra! 
Fördelar:

 Träffar familjen mer
Chill när jag vaknar
Jobbar färre dagar
Mer betalt
Lugnare på jobbet
Får mer tid att göra annat 

 Minus är väl att jag sover mindre men är ändå tillräckligt pigg för att klara av natten. Tisdag natt var nog jobbigt. Måndag natt gick bra och de andra nätterna. Men just andra natten var tuff. Var sååå himla trött. Annars har jag druckit energidryck innan jobbet, iaf de sista 2 nätterna. Då har de gått bättre. 
Jag dricker ju inte kaffe så läre få i mig nå koffein öht för å överleva natten 😁

Nu hoppas vi att 2021 blir ett bra år. Än så länge har de börjat bra. 
Pojkarna har börjat åkt buss till skolan, från skolan har de åkt länge. Jag skickar iväg dom lagom till jag kommer hem från jobbet och sen går jag upp lagomt till dom kommer hem. Så finns alltid med. Perfekt! 
Dom fixar frukost, klär på sig och sånt själv så när jag kommer hem ska dom gå lagomt ner till bussen. 
Hela denna månad kommer jag jobba natt vardagar. 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0