Dags för nytt år!

Snart är de dags för nytt år!
Tycker ändå de har varit ett helt ok år faktiskt. Trivs på mitt jobb och vi tjänar bra. Vi har varit relativt friska allehop. 
Hästen skulle få en behandling av nån sorts kiropraktor som som från en annan stad men han kunde inte göra nått för de fanns inge fel 🤷‍♀️ 
Enda som jag kan känna som är lite tråkigt är att vi inte har speciellt många folk vi umgås med längre. Alla folk har liksom sitt med sin familj och vänner. De kan jag tycka är lite trist. Men är väldigt glad att jag har den lilla familj vi har och pojkarna verkar inte lida speciellt mycket att de bara är vi. 
På julfesten med jobbet hade jag denna.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har mig och hela min släkt om du bara vill ha kontakt med oss 🩷

2023-07-21 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0