Julafton 2022

Egentligen finns de inte så mkt att berätta om detta årets julafton. Vi hade planerat julen med lillebror men så blev de inte då wille blev sjuk i vanlig ordning. Sen blev jag dålig. Två dagar innan fick jag extremt jobbig huvudvärk som aldrig gav sig. Den natten sov jag inget och blev heller inte av med värken. Och samma natt kräktes wille så klart. Sen fick jag feber och hosta. Nu är jag bara lite förkyld medans wille fortfarande är krasslig.
Niclas och thias åkte hem till Stefan i morse och åt julfrukost medans jag var hemma med wille och koka julgröt som bara jag åt 🥴
Inte lika bra som förra året men barnen var nöjd. Betalade en tonåring som var en depremerad tomte. Thias sa "de där var ingen riktig tomte för skägget var fejk och han var sur". 😂😂 Sant de. 500 spänn för dom 2 minuterna! 
Nä nästa år är dom kanske för stor för tomte. 
Thias delade ut klappar.
Blev nästan inge bilder då ingen hade gjort sig ordning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0