Covid!

Japp. Jag åkte på! Tänk att jag trodde jag skulle klara mig men ikke!
De började med att Niclas sa till mig i tisdags den 18 januari att han kände sig lite krasslig men inte nå märkvärdigt. Men han tänkte göra ett test ändå. Efter bra lång stund så visade testet positivt. Jahapp. Då är de bara vara hemma då. På onsdagen så blev Thias dåligt. Han fick feber och mådde illa sa han. Torsdagen hade han fortfarande lite feber. Niclas kände inge speciellt.
Jag tänkte att jag väblir väl oxå sjuk nångång. Men på måndag skulle jag skicka ungarna på till skolan. Wille kom in till mig och sa att han mådde illa. Jahapp. Då börjar han bli sjuk med. Jag och han gjorde test. Hans test visade inget men mitt var tydligt positivt. Vafan, jag som hade tänkt och jobba! De ba bara att vara hemma en gång till. Pojkarna fick hemundervisning. Thias klass fick inte vara i skolan. Wille var hemma för säkerhets skull. Jag mådde ju ok! Men tisdagen började jag känna mig krasslig. Hängig liksom. Onsdagen kände jag mig dålig på riktigt, frös och svettades. Men inge feber.  Men jag låg mestadels av dagen.
Torsdagen började jag må bättre och helgen var jag i topp! 
Nu har de gått en vecka sen och jag mår jäkligt bra! 
Har i flera månader kännt mig hängig. Så för som att man börjar bli sjuk men de bryter liksom aldrig ut. Hade huvudvärk ofta, nästan varje dag. Nu har jag inte de. Så skönt! Jag hoppas jag fortsätter må bra! 
Skönt iaf att man får detta överstökat. Nu har vi alla haft de 💪
Jag å bubbis i jukas. 
Wille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0