Basta hästrally!

I helgen var jag och min bästa barfotahov kompis på hästrally! Tänker att jag skriver lite här om de så jag kan påminna mig själv nästa år om de blir nått 😆
 
Jag jobbade så klart em på fredagen men bytte till FM istället för att komma iväg i tid. 
Så slutade vid 14 och hämta upp transporten och lasta in alla saker som behövdes.
Lämna kärran i stallet och åkte hem och fortsatte packa. Behövdes egentligen inte speciellt mycket. Men glömde så klart sovsäck som var viktigast 😆
Sen åkte vi och käka. Wille hade parkour så han skippade att hänga med. Ville inte heller.
Sen åkte jag vid 19 tiden. Saffe gick rakt in i transporten som stjärna han är.
Åkte till Uppsala och var framme typ 22 tiden. Resan gick bra. Skön bil å köra 😍
Sov hos min kompis Jessica sen dagen efter så åkte vi och gjorde en tatuering ihop och jag fyllde på en som jag hade redan. 


Sen åkte vi och käka och efter de tog vi en kortare tur på våra hästar. 
Sen var de bara att hämta en häst buss, kasta hästarna och dra iväg till Nykvarn som blev ca två timmar bort. 
När vi kom fram var de bara lasta ur och gå och lägga sig. Ljust som fan så fick ligga med tröja över ögonen 😅
Glömde som sagt sovsäck men värmefilt hade jag med.. Vilket var bra då de bara fanns ett täcke där. Och grymt att jag tog med egen kudde. 
Dagen efter var de rally.. Vi kom på delad 12-plats. Många som delade på olika platser. Tycker ändå de gick bra och han gjorde så gått han kunde ❤️
Vi sov i stugan bakom.





Tycker om varann dessa två ❤️


Och idag tog Thias bort sina stift och gipset. Fyra veckor har gått. Han är så duktig och de gick så bra 🥰




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0