Fjortis beteende..

Folk som tycker om att skylla på andra och aldrig ta eget ansvar. Folk som visar öppet sin bitterhet för andra. Man kanske ska kolla igenom sig själv. Livet som man haft är en lärdom genom resten av livet.
Varför lägger man ut personliga saker om andra och snackar skit öppet om andra? Jag förstår inte. Varför är de alltid alla andras fel allt? Men kanske ska ta lite eget ansvar..
Jag är en positiv människa som försöker ta ansvar för de jag gjort.. Visst ibland tycker jag inte jag gjort fel men de här med att gå runt att snacka skit om folk är inte riktigt min grej.. 
Jag försöker reda ut saker med folk som jag tycker de är värt å reda ut med. Men vissa suger för mkt energi eller tillför inget i mitt liv. Bitterhet kan jag gärna vara utan..
Är man göle på nått så gör nått åt de. Är man ensam så sök vänner, saknar man en person i livet så gör nått åt de eller skit i de. Jag hatar folk som visar hur bitter som är heeeeela tiden och klagar på allt öppet. Snälla dela inte de med alla andra. Och klaga inte på alla andra hela tiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0