Thias otur!

Tänkte bara skriva lite om Thias otur med sin arm. Mestadels för minne som man kan läsa om när han blir störra. Förra året brök han höger arm, båda två benen i nedre delen av armen. Fick opereras två gånger för de hade läkt snett. Denna gång hoppa han studsmatta på dome i Gävle och landa tokigt. Så han bröt de större benet i armen längre upp. 


Nu har han två stora stift i som ska tas borta nästa vecka på torsdag innan vi åker utomlands på lördag. Så förhoppningsvis har de läkt bra! Så stolt över min grabb att han är så stark! Vi opererades i Gävle då olyckan hände där. Tog väldigt lång tid allt. Vi åkte in vid ca 14 tiden. Röntgen och sånt gick fort men han fick opereras typ 12 på natten. Var klar vid 02.30, så blev inte mycket sova för mig. Niclas och wille tog tåget hem. Stationen låg inte långt därifrån och kosta inte speciellt mycket så de var helt klart värt de. Bilderna ville han att jag tog då han ville se dom efter att gipset tas bort. 

Till helgen ska jag åka ner till Uppsala med min häst. Jag och min nyfunna vän ska ner till sthlm på hästrally ihop! ❤️ Ska bli så kul! Ska försöka skriva ner de här sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0